باشگاه فرهنگی ورزشی شاهد(شهدای) احمدآباد

قهرمانان واقعی شهیدان اسلامند-پهلوانی منسبی ست که آرزوی ماست

باشگاه فرهنگی ورزشی شاهد(شهدای) احمدآباد

قهرمانان واقعی شهیدان اسلامند-پهلوانی منسبی ست که آرزوی ماست

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
۰۸اسفند

قهرمانان واقعی شهیدان اسلامند....(فینال جام فجر)

دعای تک تک بچه های تیم و مربیان و همه ی رفقا بود که اخر بازی فینال بچه های تیم حلقه بگیرند و با صدای بلند و با غرور فریاد بزنند قهرمانان واقعی شهیدان اسلامند....

دعایی که به مدد خود شهیدان و با تلاش بچه ها و مربیان تیم مستجاب شد و بعد از بازی فینال وقتی تیم شهدای احمدآباد برنده ی فینال مسابقات جام فجر(یادواره ی شهید حسن غازی) شد.بچه ها این جمله را با غرور فریاد زدند که با تشویق همه ی حضار در ورزشگاه همراه شد.

تیم شهدای احمد آباد دیروز در بازی فشرده و نفس گیر فینال جام فجر(غرب اصفهان) موفق شد تیم قوی مرصاد را با نتیجه ی 2 بر یک شکست دهد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

این قهرمانی را به شهیدان و خانواده های آنان و همچنین عموم مردم شهید پرور احمدآباد تبریک عرض میکنیم.

ان شاالله مقدمه ای باشد برای پیروزی های دیگر...

لازم به ذکر است  جشن قهرمانی و شکر گذاری امروز(پنج شنبه) حدود ساعت  4و 45 دقیقه بر روی گلزار شهدای احمدآباد برگزار میشود.


منتظر نظرات شما هستیم.

۹۲/۱۲/۰۸
شاهد احمدآباد

نظرات  (۲)

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۰ ابن السبیل (در راه مانده)

نمایش زیبای کار فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد شهدا را می توان در اینجا دید.

ای کاش تمام افراد محله ام، بلکه تمام آنهایی که دلشان به یاد شهدا می تپد، این تصاویر زیبا را می دیدند.

ای کاش همه ی آنهایی که فکر می کنند زنده نگه داشتن یاد شهدا فقط به برپایی یادواره شهداست، این بار را به ورزشگاه می آمدند تا ببینند چگونه این قهرمانان یک صدا فریاد زدند "قهرمانان واقعی شهدای اسلامند" .

آنجا بود که همه دست می زدند و همراه شادی شان اشک هم در چشمان شان حلقه زده بود . و شاید این اولین یادواره ای بود که برای شهدا برپا شده بود که هم در آن دست زدند و هم اشک ریختند.

حتم دارم که شهدا هم آمده بودند. و این بار خوشحال تر بودند.  شاید شهید حسن حج رضا، زده سر شونه سردار شهید تقی علیجانی و گفته  خسته شدیم از بس اومدیم روی این کره خاکی و بین این مردم نشستیم و اونا همش گریه و عزا گرفتند. خدا راشکر... اینبار اومدیم تماشای فوتبال.

وای یادش بخیر چقدر تو قوروق فوتبال، بازی می کردیم.

...

نمی دونم شهدا الان تو بهشت می تونند فوتبال بازی کنند یا نه!!؟

آیا اونجا زمین شون مثل زمین خاکی قوروقه که از مون گرفتند یا یه سالونه یا یه چمن مشت!!!

آیا اونجا مسابقات جام فجر دارند یا نه؟

اصلا فوتبال بازی می کنند یا در قهقهه مستانه شان عند ربهم،غرق نظر به وجه الله هستند... الله اعلم

 مردم نبودید که ببینید این قهرمانان وقتی پیروز شدند پیراهن های سیاه تیم را از تن در آوردند تا به نمایش در آورند تی شرت هایی را که عکس الگوی شان یعنی شهدای محل مان به روی آن چاپ شده بود.

خیلی زبیا بود وقتی که مدال ها به گردن یاران تیم  آویخته می شد و وقتی نگاه می کردید می دیدید که مدال طلا روی سینه شهداست که عکس شان روی سینه بچه هاست.

داش مجید ای والله

یاران شهدای آحمد آباد ای والله . ورزشکاران باید به علی اقتدا کنند

سللام ابن السبیل همه ی حرفهات درست ولی همه چیز به فوتبال ختم نمیشه خواهشا احساساتی نشو نام شهدا رو باید در همه جا زنده کرد چون شما فوتبال دوستید نمیشه گفت با فوتبال شهدا رو زنده نگه داشت پس درس و دانشگاه چی شد به نظر من به یادواره نباید گیر داد از کجا میدونی همین موفقیت تیم شهدا از برکات یادواره نبوده میتونی ثابت کنی همیشه فکر نکنیم فقط کار خودمون درست خدا به آقا مجید خیر بده که نام شهدا رو تونسته با فوتبال زنده کنه ولی زنده نگه داشتن به همینه شما هایی که واقعا دلسوزید بسم الله مثل آقا مجید با تموم سختی هایی که داره وارد میدون بشید فقط کنار نباشید و انتقاد کنید .
پاسخ:
با سلام.
قصد دفاع و یا موضع گرفتن را نداریم.
ولی بنظرمان بهتر باشد فی الحال که به یک فوتبال ارزشی نزدیک شده ایم نگذاریم حاشیه ها دامن گیرمان شود.
مسلما بحث هایی هست و باید حل شود و حل نمیشود جز با همدلی و همکاری همه.
جناب ابن سبیل فقط گوشه ای از راه کارهای زنده نگه داشتن یاد شهیدان را بررسی و نقد کردند.و بعید نیست خودشان هم در این میدان حاظر باشند و مشغول جهاد....
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">