باشگاه فرهنگی ورزشی شاهد(شهدای) احمدآباد

قهرمانان واقعی شهیدان اسلامند-پهلوانی منسبی ست که آرزوی ماست

باشگاه فرهنگی ورزشی شاهد(شهدای) احمدآباد

قهرمانان واقعی شهیدان اسلامند-پهلوانی منسبی ست که آرزوی ماست

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱۶ارديبهشت

در پی انجام مسابقات دوستانه برای آمادگی شرکت در مسابقات جام رمضان روز دوشنبه  بازی دوستانه  ای با تیم سینا ی خمینی شهر در سالن شاهد احمدآباد برگزار شد که ترکیب های مختلفی در طول بازی به میدان رفتند و مربیان تاکتیک های خود را در این بازی تمرینی با اعضای تیم مرور کردند.

که در اخر نتیجه ی این بازی 5 بر 5 شد .( دو گل توسط آقای سید مجتبی حسینی و حامد علیجانی و مهدی جزینی و ابوالفضل علیجانی هر کدام یک گل )

لازم به ذکر است هدف مربیان در این بازی صرفا مرور تاکتیک ها بود.




۱ نظر ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۴۴
شاهد احمدآباد
۰۸ارديبهشت


تیم قوتبال شهدا عصر روز جمعه به شهر کوشک دعوت شد تا دیداری تدارکاتی جهت آماده سازی برای مسابقات جام رمضان انجام دهد.

تیم ایران جوان کوشک از تاکتیک تیمی بسیار بالایی برخوردار بود و همچنین از مربی فهیم و با شعور فوتسالی بالا بنام سید محسن مرتضوی بهره می برد. وی قبلا سابقه مربیگری نونهالان ذوب آهن اصفهان را برعهده داشت.

با این اوصاف این تیم شهدا بود که با موقعیت سنجی و با فکر بالا وکنترل زمان توانست نیمه اول یک بر صفر پیش بیافتد ودر نیمه دوم از پرس از جلوی تیم حریف نهایت استقاده را برد و دو گل دیگر به ثمر رساند تا بازی در پایان 3بر0 به سود تیم ما به پایان برسد.ابوالفضل علیجانی در این بازی هت ریک کرد و به تنهایی  سه گل زیبا به ثمر رساند.

این برد روحیه ای بسیار مضاعف به بچه ها داد زیرا تیم حریف از قبل نامی برای خود دست وپا کرده بود و در زمین خود مغلوب بچه شیران احمدآباد شد.

این نکته را اضافه کنم که تیم رقیب منتخب شهر بزرگ کوشک بوده و دارای سالن مجهز، اسپانسر مالی و حمایت همه جانبه یک شهر را به دنبال داشت، چیزیکه در محله ما نبوده، نیست و شاید نخواهد بود.

شکستی شیرین

اما در دیدار دوستانه دوم که شامگاه یکشنبه برگزار شد و شاید به جرات بتوان گفت زیباترین، شیرین ترین و حساس ترین دیدار دوستانه ای بود که تیم ما برگزار می کرد.

تیم اسپادانای بهارستان قهرمان لیگ برتر استان و منتخب بازیکنان اصفهانی تیم ملی در رده نوجوانان.

تیمی بسیار قوی و منسجم و یکدست، تاکتیکی و قدرتی با کادر مربیگری بسیار قوی(اسماعیل ربیعی) بازیکن سابق میثاق که هزینه کردن شاخص پیشرفت این باشگاه است.

با همه این خصوصیات ترس و دلهره ای در وجود بازیکنان بوجد نیامد ولی کادر باشگاه با مشورت دوستان مرصادی خود تیمی منتخب از مرصاد و شهدا را راهی این مسابقه به شهر بهارستان کرد با این تفاوت که سعی شد در بیشتر زمان بازی از بازیکنان خودی استفاده شود تا ترس از بازی برابر بهترین تیم استان از آنان سلب شود.

بازی بسیار زیبا بود و پرگل همراه با تاکتیک های انفرادی بسیار زیبا از بازیکنان و درخشش فوق العاده علی براتی که در غیاب دروازه بان اول تیم، عالی درخشید. این بازی در نهایت با نتیجه5-4 به سود اسپادانا به اتمام رسید و ابوالفضل علیجانی خوش تکنیک دو گل، سیدمجتبی حسینی یک گل و یک گل هم یکی از بازیکنان مرصاد به ثمر رساند، ولی چیزی از ارزش های ستارگان باشگاه ما کم نکرد بطوریکه در پایان بازی ربیعی مربی اسپادانا گفت: دوست داشتم بازیکنان تان به تیم ما ملحق می شدند.

به امید درخشش بازیکنان در مسابقات لیگ استان همچنین امید به قهرمانی تیم در جام رمضان.

و اما درآخر مسئولین و آنان که دغدغه ای در تربیت عزیزان ما دارند بیشتر به فکر این تیم باشند و مربیان این تیم را یاری کنند چراکه نشانه هایی از بی تفاوتی آنان دیده شده است که بعدها مشکل آفرین می شود.تیمی که امروز در محل ما بوجود آمده تیمی است که در برابر قهرمان میلیونی استان شکست ضعیف می خورد شاید سالیانی دراز چنین تیم با چنین مربیان سخت کوش و عاشق بوجود نیاید، بازهم مسئولین خوش فکر! قدر این موقیعت را بدانندیاعلی مدد( قهرمانان واقعی شهیدان اسلامند-پهلوانی منسبی ست که آرزوی ماست)

باتشکر از باشگاه دوست و یار همیشگی مان مرصاد اصفهان

ابوالفضل علیجانی ستاره ی بازی های دوستانه با تیم های کوشک و اسپادانا



۴ نظر ۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۴۹
شاهد احمدآباد
۰۲ارديبهشت

در  شب میلاد مادر مهربانی ها حضرت زهرا (سلام الله علیها) مراسم اهدای جوایر به اعضای تیم و قدر دانی از کسانی که با پشتیبانی ها و کمک های بی دریغشان به تیم کمک کردند در مسجد ابوذر احمدآباد برگزار شد.

 همچنین در این مراسم از بازیکنان برتر تیم به طور ویژه تقدیر شد.

بازیکن اخلاق

آقای علی براتی

بازیکن فنی:

آقای مجتبی حسینی

بازیکن نمونه :

آقای محمدحسین علیجانی

در این مراسم از آقایان :حاج رضا علیجانی(فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی احمدآباد) ، مجید براتی (سرمربی تیم ) ،مجید عادلی(پشتیبان و همراه همیشگی) تشکر و قدردانی شد.

۰ نظر ۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۰۱
شاهد احمدآباد